czwartek, 16 sierpnia 2012

4.

Autor: baaterflaj o 03:54
KOMENTARZE NAD NOTKĄ .

_________________________________________________________

Hej ! ;)
Jak tam u Was? O której wstaliście, pogoda się poprawiła? ;> U mnie jakoś nie bardzo.. Od czasu do czasu, wyjdzie słońce, ale tak to pochmurno i zimno. Szczerze? To już wolę upały i topienie się z gorąca, niż siedzenie naubieranym jak na zimę. Cały czas mi się chce tylko spac i nic więcej, ledwo się zmusiłam, żeby wyjsc z rana na mały spacerek, żeby się przewietrzyc, no ale nie ma co się dziwic przy takiej pogodzie..
Tak aktualnie jest u mnie:



Jak widac, nie za pięknie jest.. Ostatnie tygodnie wakacji trzeba jakoś wykorzystac, a ja tylko cały czas w domu siedzę, mhmm, ciekawie.. No ale ok, niedługo przyjeżdża rodzinka z Zakopanego, więc będą oscypki, mniam! A potem jak dobrze pójdzie, przyjedzie Kuba <3 jeeeej, świetnie będzie C; no ale mniejsza narazie o to. Narazie kończe, bo kochana siostrzyczka chce grac.. no a potem będę coś kombinowała z szablonem.

+ Biorę udział w konkursie u http://fruuuuciak.blogspot.com
Jeżeli chcecie wiedziec co i jak, to klikajcie w ten baner :

który jest umieszczony po prawej stronie, na moim blogu, nagrody są jak widac ciekawe, więc myślę, że warto się zgłosic ;>. No to narazie tyle, odezwę się moooże potem, a Wam razem z moją sis życzymy miłego dnia, pozdrawiamy ;3


2 komentarze:

Delishe on 16 sierpnia 2012 09:53 pisze...

Powodzenia w rozdaniu ;) Ładne zdjęcie z siostrą :)

glimpseme on 16 sierpnia 2012 11:47 pisze...

u mnie niestety pogoda też nie dopisuje :( A szkoda bo zostalo tylko 2 tygodniie..


fajny blog dodaje do obserwowanych :)

Prześlij komentarz

 

... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos