piątek, 17 sierpnia 2012

5.

Autor: baaterflaj o 04:40
KOMENTARZE NAD NOTKĄ.

________________________________________________


Heeeej Wam! ;3
Dzisiaj pospałam sobie do 12, mhmm - lubię to :D. Potem oczywiście sięgam po telefon i milion sms'ów od Kuby. Nudzi mu się, bo jest w drodze do Lubina, a potem będzie miał wixee, ja też chce! ;c. No ale dobra tam, wczoraj dowiedziałam się o wiele ciekawszych dla mnie rzeczy, a między innymi tego, że po pierwsze, w następnym tygodniu przyjeżdżają moje kuzynki i się straaaaasznie z tego cieszę, bo tak samo straaasznie się za nimi stęskniłam! ;D także cały następny tydzień z nimi, jeeej <3. No a po drugie, dowiedziałam się, żeee zaraz po nich przyjedzie Kuba, aaaa! ^^ . Coś czuję, że te ostatnie dwa tygodnie wakacji wykorzystam jak się tylko da i się bardzo z tego cieszę c; ! Chciałabym się jeszcze teraz jakoś spotkac z Angelą, bo i musimy pogadac i takie taam, a czasu coraz mniej.. Jak się uda to ją jeszcze dzisiaj gdzieś wyciągnę, a jak nie to może się zgramy w niedzielę na to 'lato z radiem'. No ale już kończę Wam zanudzac
moimi zacieszami ;> . Zaraz się zabiorę za moje śniadanko, czyli:

 
Aż zgłodniałam, patrząc na to zdjęcie.. mniam! ;) A Wy co dobrego mieliście na śniadanie? ;>
Tak odchodząc od tematu, zastanawiałam się dzisiaj nad moją przyszłością. Zaraz czeka mnie wybór szkoły średniej, profilu itd. a ja? a ja kompletnie nie mam pojęcia co chcę robic! Stwierdziłam, że muszę się zając tym, co mnie interesuje, więc mam do wyboru: fotografia, sport, lub podróże. No i tak siedzę i myślę, no i co z tego wybrac? Fotografia chyba nie bardzo, bo z tego się nie wyżyje, więc to pozostanie hobby i odpada. Sport? hmm.. kocham siatkówkę, ale to też nie bardzo się opłaca.. Także pozostają mi podróże. No i zaczęłam rozmyślac jaki zawód powiązany z podróżami mogłabym miec? Otworzyc biuro podróży? To nie bardzo dla mnie, nie lubię siedziec całymi dniami na tyłku, a więc zaczęłam rozmyślac dalej, i wiecie co wymyśliłam? Mogę byc stewardessą! ;D. Kocham podróże itd. więc co mi szkodzi. Do ciągłego latania da się przyzwyczaic, więc żaden problem. Co o tym myślcie? Opłaca się, czy nie bardzo? ;)
Piszcie w komentarzach, a ja mykam po drugą cz. śniadania. Miłego dnia ;3 !
Mniaaaam! <3

5 komentarze:

olencja on 17 sierpnia 2012 06:19 pisze...

o mniam, też zgłodniałam patrząc na tego kubusia, mniammm ♥ masz prześliczny nagłówek! co do stewardessy, to ja bym się trochę bała tak latać cały czas samolotem :) wybrałabym chyba fotografię

olencjaa.blogspot.com

baaterflaj on 17 sierpnia 2012 11:42 pisze...

dziękuję za radę c;

enya on 17 sierpnia 2012 14:14 pisze...

mnie też niedługo czeka wybór przyszłej szkoły i kompletnie nie wiem co chce robić w życiu i gdzie dalej iść. :c

baaterflaj on 17 sierpnia 2012 14:35 pisze...

no to mamy ten sam problem..

learus on 27 sierpnia 2012 06:04 pisze...

uwielbiam takie zdjęcia, z moją przyjaciółką nie potrafimy mieć poważnych zdjęć, tylko zawsze wychodzą zwariowane ;)

Prześlij komentarz

 

... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos