środa, 15 sierpnia 2012

3.

Autor: baaterflaj o 07:05
Nudzi mi się taaaak strasznie, że dodam jeszcze drugą notkę. Chciałam, żeby przyjechała Anegla, więc namówiłam rodziców, żeby sami pojechali do babci, co później się okazało stratą dla mnie, bo dowiedziałam się chwile później, że jednak nie może przyjechac, no cóż.. trudno się mówi. Ja już po obiedzie, a Wy? ;) Kocham schabowe, mogłam jesc i jesc i jeeeesc! No ale nie chcę byc potem jakimś pulpetem, więc musiałam się zadowolic jednym kotlecikiem ;> i jak to po obiedzie, czas na deser, a więc wzięłam się za pysznego, tuuuskawkowego rożka c;


Jest przepyszny, ale przez niego zrobiło mi się jeszcze bardziej zimno ;< . Ta pogoda naprawdę dobija, mam nadzieję, że prognozy się sprawdzą i od jutro będzie już ciepluko, bo nienawidzę zimna i takiej pogody! Ani gdzieś wyjsc, ani co.. chodzi człowiek taki przymulony, niewiedząc co ze sobą zrobic. Jedynym pocieszeniem aktualnie dla mnie jest nowy telefon - Nokia Lumia 610 ;) naprawdę mi się podoba i szczerze polecam, ja mam różowo-czarny, ale są jeszcze inne kolory. Z tego co się orientuję to są do wyboru niebieski, srebrny i cały czarny, także kto jak woli. No a poza świetnym wyglądem ma setki fajnych funkcji, które niestety koszutują, więc zanim sobie nie wykupicie jakiegoś pakietu internetowego, nie wchodźcie w nie ;) . Sama się o tym przekonałem, kiedy pożarło mi dzięki mojej inteligencji 13 zł -_-
Tak wygląda mój ;>



No to chyba na dzisiaj koniec.. Tylko mam jeszcze jedno małe pytanko, czy jest ktoś, kto mógłby mi zrobic szablon tutaj? Lub czy może znacie kogoś takiego? Byłabym naprawdę baardzo wdzięczna, bo te bloggerowe szablony są tak dupne, że patrzec mi się na to nie chce. Także jeżeli umiecie, lub też znacie kogoś proszę napiszcie! ;)
No i tak na poprawę humoru przez tą pogodę, macie taki tam zachód słońca, trzymajcie się ;3





12 komentarze:

Ruda on 15 sierpnia 2012 09:37 pisze...

Super jest ten telefon :) Hi hi Ostatnio mi pożarło 20 ileś złotych i nie wiem nawet za co ;D hi hi

baaterflaj on 15 sierpnia 2012 10:28 pisze...

weeź, to jest masakra z tym zabieraniem kasy ;/

Pani P. on 15 sierpnia 2012 10:57 pisze...

fajne masz paznokcie:O
ja szablonów robić nie umiem, więc nie pomogę:)
też bym zaobserwowała Ciebie, ale nie wiem gdzie masz u siebie obserwatorów:>

Anonimowy pisze...

ja dziś caly dzień w domu siedzę. może teraz pójdę na rolki, dziękuję za komentarz i obserwację. ja też będę Cię obserwować ;D
również pozdrwaiam i powpdzenia w blogowaniu.
ps. fajny telefon.

baaterflaj on 15 sierpnia 2012 11:30 pisze...

W tym problem, że ja sama nie wiem, kompletnie nie wiem gdzie, co i jak na tym blogu ; o

baaterflaj on 15 sierpnia 2012 11:31 pisze...

dziękuję ;)

juliamss on 15 sierpnia 2012 12:29 pisze...

Spróbuj w zakładce ''projekt'' poszukać opcji obserwowania, bo także chętnie bym zaobserwowała. :*

glimpseme on 15 sierpnia 2012 12:40 pisze...

ja właśnie szukam jakiegoś pakietu na wyjazd, aby mieć internet. Ceny operatorów za internet są chore. Co do telefonu jest super, jednak ja jestem wierna iphone'owi.

baaterflaj on 15 sierpnia 2012 13:41 pisze...

coś zrobiłam, chyba powinno się już dac ^^

Anonimowy pisze...

banner wstawia się tak:
projekt-dodaj gadżet-zdjęcie-wstawiasz zdjęcie i link-zapisz
I gotowe :)

baaterflaj on 16 sierpnia 2012 02:45 pisze...

no zgadzam się co do tych cen.. a co do iphone'a to też kiedyś za nim szalałam, ale jakoś tak mi się znudził ;)

baaterflaj on 16 sierpnia 2012 02:45 pisze...

aa no okej, dzięki ^^

Prześlij komentarz

 

... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos