środa, 15 sierpnia 2012

2.

Autor: baaterflaj o 02:55
Siemacie ;)
Dzisiejszy dzień zapowiada się okropnie nudno. Przez to święto cały czas mi się wydaje, jakby była niedziela.. Miała dzisiaj wpasc do mnie Angela, ale moi kochani rodzice musieli wymyslic dla mnie inny plan na dzisiejszy dzień. Zaraz jadę do babci, a potem rodzinka przyjeżdża, jakoś nie bardzo mnie to cieszy, no ale ja nie mam nic do gadania.. Mam nadzieję, że chociaż jutro uda mi się wyciągnąc gdzieś Angele, bo przydałoby się jakieś zdjęcia porobic i ogólnie pogadac. ;> Z tego wszystkiego najbardziej dobija mnie pogoda.. to mają byc wakacje?! Masakra. Od trzech dni jest okropnie zimno, deszczowo i ponuro.. u Was też? Nigdy nie wiem co robic w takie dni, kręcę się w kółko po domu i tyle. Dobra.. ja lecę się położyc, bo strasznie mnie brzuch boli, a Wam życzę miłego dnia ;) Trzymajcie się ;*.
+ W następnej notce będą jakieś zdjęcia.


4 komentarze:

Delishe on 15 sierpnia 2012 04:06 pisze...

Dziękuję za obserwowanie mojego bloga ;). Pozdrawiam, Optymistyczna

Fruuuuuciak on 15 sierpnia 2012 04:47 pisze...

czekam na zdjęcia : )
obserwujesz ? ja odwdzięcze się tym samym ^^

Karolina on 15 sierpnia 2012 04:49 pisze...

legginy kupiłam za 14.99 zł . :)

baaterflaj on 15 sierpnia 2012 04:56 pisze...

no jasne ;)

Prześlij komentarz

 

... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos