wtorek, 14 sierpnia 2012

first.

Autor: baaterflaj o 13:35
No a więc witam C; . Postanowiłam założyc blogspota w celu hm.. opisywania swego nudnego życia. Przypusczam, że nikt nie będzie tego czytac, ale to nic ;) . Czasem po prostu potrzebuję się komuś wygadac, czy wyładowac emocje.. a niestety nie zawsze mam komu. Myślę, że to mi pomoże ;>.
Skoro to pierwsza notka, to chyba przydałoby się coś powiedziec o autorce. Nazywam się Paula i mam 15 lat, mieszkam w średnio dużym miasteczku na wschodzie kraju - Zamościu, interesuję się fotografią i sportem, no a przede wszystkim siatkówką. Kocham również podróżowac, jednym z moich największych marzeń jest właśnie zwiedzenie caaaalutkiego świata, każdego kontynentu, zobaczenie wszystkich zabytków ;) no cóż powoli, powoli i może kiedyś się spełni ! Wracając do mnie to kocham spaghetti, lasagne i pierogi, nienawidzę kotletów mielonych, buraków, budyniów, wiśni i wielu innych rzeczy.. tak wiem, jestem cholernie wybredna ;> . Tyle chyba o mnie wystarczy jak na pierwszy raz.. Odezwę się jutro, także enjoy i trzymajcie się. ;3

Na pożegnanie taka tam moja mordeczka ;)


3 komentarze:

hellomymaster on 15 sierpnia 2012 02:05 pisze...

Czekam na kolejne notki. :*

xoxo, elverka.

Nattalieee on 15 sierpnia 2012 02:42 pisze...

Jeśli interesujesz się fotografią to możesz też dodawać tu sporo zdjęć ; )
pozdrawiam .

baaterflaj on 15 sierpnia 2012 02:56 pisze...

wiem, wiem ;) mam taki zamiar. ;>

Prześlij komentarz

 

... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos