niedziela, 16 września 2012

powrót!

Autor: baaterflaj o 09:07
KOMENTARZE NAD NOTKĄ.

_____________________________________________________


Heeej C; ! 
Przepraszam, że nic nie dodawałam, ale zapomniałam najpierw hasła, potem maila i tak jakoś wyszło. 
Jak tam po wakacjach? U mnie jak najbardziej na tak! Ostatnie dwa tygodnie spędziłam świetnie, w zajebistym towarzystwie. Najpierw przyjechały moje najukochańsze kuzynki, z którymi nie widziałam się już dwa lata, macie krótką relacje zdjęciową: 




Zaraz po nich przyjechał Kuba<3! Tak, co prawda poznaliśmy się w internecie i dzieli nas dużo odległość, bo aż 370 km, ale dla nas to żadna przeszkoda ;) Wiem, że damy radę. I proszę bez hejtów co do tego.
Tęsknota jest ogromna, ale najprawdopodobniej za miesiąc się znów zobaczymy, z czego się bardzo cieszę!

No ale wakacje wakacjami, ale szkoła się zaczęła. Jestem w 3 klasie gimnazjum i mam multum nauki ;o! Aż się boję pomyśleć co będzie dalej.. Wy też tak macie? Cały czas naukanaukanauka. Ledwo znajduję chwilę dla siebie. No ale póki co idzie dobrze, już się pare piąteczek złapało, także oby tak dalej! ^^





1 komentarze:

glimpseme on 17 września 2012 05:45 pisze...

ja tęsknie za wakacjami, fajne zdjęcia :)

Prześlij komentarz

 

... Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos